loading...

Selepas Kalah, LUAHAN AIDIL memang akan buat RITA Menangis Air Mata Darah.!!!

loading...

 Selepas Kalah, LUAHAN AIDIL memang akan buat RITA Menangis Air Mata Darah. Wajah Tenang Aidil Tersimpan Seribu Duka dan Lara. Lama dah Tersimpan. Akhirnya TERKELUAR juga.


        Mahkamah telah mengarahkan pemain b0la sepak kebangsaan dan juga JDT iaitu Aidil Zafuan untuk membayar sebanyak RM68,530 kepada bekas isterinya,Rita Rudaini.

        Jumlah ini termasuk nafkah tertunggak dan juga segala k0s guaman Rita Rudaini sepanjang temp0h perbicaraan berlangsung.

        Resp0n yang diberikan 0leh Aidil Zafuan amta mengejutkan ramai setelah beliau menerima keputusan tersebut dengan amat p0sitif dan hati yang terbuka.

        Bagi Aidil, ianya merupakan rezeki kepada bekas isterinya itu.

        "Saya terima dengan hati terbuka dan saya berpuas hati dengan keputusan hakim. Saya bukan membantah untuk tuntutan dikemukakan, tetapi membantah jumlah yang dikemukakan sebelum ini."

        Mahkamah memberikan temp0h 45 hari  bermula semalam kepada Aidil untuk menjelaskan bayaran nafkah serta k0s guaman tersebut.

        Rita sebelum ini memfailkan tuntutan mutaah RM300,000 daripada Aidil, pada 7 Julai 2014 mengikut Seksyen 58 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selang0r) 2003.


        Aidil sebelum ini hanya membantah jumlah mutaah yang berjumlah RM300,000 yang dituntut 0leh Rita.



        Walaubagaimanapun, pada 0kt0ber tahun lalu, pihak mahkamah memutuskan Aidil hanya perlu membayar RM30,000 tuntutan mutaah terbabit.
loading...