loading...

MENAKUTKAN !! ≠ WANITA INI GEMBIRA BILA BERGAMBAR DENGAN ANAKNYA SENDIRI TETAPI SETELAH GAMBAR DICUCI .. LAIN PULA YANG DILIHATNYA ... ≠ MAKHLUK APA YANG DITENGAH GAMBAR ""BERGAUN"" UNGU ITU.. ≠ SETELAH PULANG KE RUMAH DIA MENDAPATI .... >>> ≠ LIHAT F0T0 MENGEJUTKAN SETERUSNYA >>>

loading...

        






Perkra-perkara yang berkaitan dengan hantu dan penampakan hantu dalam f0t0 selalu menarik untuk disemak. Begitu juga penampakan hantu yang pelik ini, dia muncul di sebuah f0t0 selfie dan membuat ngeri si pemilik f0t0.

        Bethany Harvey adalah pemilik gambar di atas. Wanita yang tinggal di Ireland Utara itu mempamirkan f0t0 selfie miliknya kerana mendapati ada yang ganjil di dalam f0t0 tersebut. Dia melihat sebuah penampakan separuh badan wanita yang memakai pakaian ungu, disiarkan 0leh st0mp.c0m.sg.

        Saat itu, Bethany sedang di rumah hanya bersama bayi dan adiknya. Kerana b0san dan ingin merayakan m0ment bersama, Bethany mengambil sebuah f0t0 selfie kemudian diupl0ad agar rakan-rakan mereka b0leh melihat keseruan mereka bertiga.

        Bethany tidak menduga ada yang aneh di f0t0 tersebut sehingga se0rang rakannya menunjukkan ses0s0k menyeramkan dan misteri duduk di belakang mereka sambil melipat tangan.

        "Se0rang rakan datang ke rumah saya malam itu dan menunjukkan bahawa ada se0rang wanita dengan kedudukan tangan terlipat di atas lutut, ini aneh kerana gambar diambil menghadap pintu ruang tamu," ujar Bethany.
 
        Bethany yakin sepenuhnya bahawa di dalam rumah itu hanya ada dirinya, bayi anak saudaranya dan adiknya.

        "Tidak ada 0rang lain ketika itu di ruang tamu, kecuali mungkin se0rang hantu gadis yang memakai pakaian ungu," ujarnya.

        Wanita tersebut mengatakan bahawa sering terjadi hal-hal aneh di rumahnya, bahkan sebelum f0t0 tersebut diambil. "Banyak perkara menyeramkan berlaku di rumah. Saya tidak pernah mahu pergi ke ruang tamu ketika gelap, kerana takut mungkin saya akan melihat sesuatu,"
loading...