loading...

kerana kembar terlajak cantik dari fazura, dia berhasrat ingin jumpa dengan kembarnya!! Mesti ada agenda tertentu.. [BACA PENUH SINI]

loading...




        Selepas beberapa f0t0 milik se0rang remaja menjadi viral disebabkan rupanya seiras selebriti p0pular Fazura, Nur Syazana R0mli, 18, mengakui rezekinya semakin murah apabila pernah ditawarkan menjadi m0del muslimah dan duta pr0duk.

        Gadis yang lebih mesra disapa Nana bagaimanapun memberitahu, dia lebih selesa dikenali sebagai gadis biasa dan menganggap apa yang berlaku adalah rezeki tidak terjangka dari ALLAH.

        Nur Syazana yang juga anak ketiga dari empat beradik berkata, dia kini menimba pengalaman sebagai pembantu butik, sekali gus mend0r0ng minat dan impiannya untuk memiliki perniagaan jenama sendiri.


        "Bukan sahaja dapat tambah wang p0ket sendiri, malah lebih ser0n0k bila dapat bekerja bersama kawan karib sejak di tingkatan 4 di Sek0lah Menengah Kebangsaan (SMK) Ayer Ker0h.

        "Memang impian saya nak miliki perniagaan jenama sendiri seperti pakaian muslimah ataupun shawl. Tetapi kalau b0leh saya nak utamakan pelajaran dahulu.

        "Lagipun keluarga mengharapkan saya menyambung pelajaran," katanya yang merancang untuk menyambung pengajian dalam jurusan perniagaan di universiti tempatan.

        Sebelum ini, Nur Syazana mendapat perhatian nitizen selepas Fazura meninggalkan k0men mengakui rupa mereka yang seiras, malah lebih cantik darinya di laman Instagram milik gadis berkenaan.
loading...