loading...

Gempar ! Akhirnya Dat0 Vida Terpaksa Berlaku Jujur Dedahkan Isu Perceraian Dengan Suaminya.... Alahai Kesiannya.. Itu Lah 0ver Sangat!

loading...


·         Kisah Duka Dat0 Vida, Diceraikan Suami Kedua Selepas 3 Bulan Bernikah, Kini Dah Kahwin Baru




·         Dalam satu temuramah, nada suara Hasmiza yang p0pular dengan gelaran Dat0 Vida kembali serius apabila dia berk0ngsi pengalaman bergelar ibu tunggal.


·         CERAI DENAGN SUAMI KEDUA

·         Kurang selesa bercerita hal peribadi, barangkali ramai yang tidak tahu Hasmiza bergelar ibu tunggal selama lapan tahun sebelum berkahwin kali kedua Januari 2014 dengan Tuan Azid.

·         Derita yang dia tidak tahu kepada siapa b0leh diluahkan apabila diceraikan selepas tiga bulan mengecapi alam perkahwinan.

·         KAHWIN KALI KETIGA

·         Berkahwin kali ketiga pada 0kt0ber 2014, jelas ada gerimis yang bertandang di wajah wanita ini biarpun bibir sentiasa menguntum senyuman.
·         Kini dia bersama suami barunya bahagia bersama. Suaminya itu turut bersama-sama membantu Dat0 Vida menguruskan perniagaan.
·         Jika anda perasan, Dat0 Vida kerap bersama se0rang lelaki seperti di Final K0nsert Gegar Vaganza. Itulah suami barunya.

·         J0m lihat gambar suami ketiga Dat0 Vida bernama Fairuz Ahmad:























loading...