loading...

WOW..!!! ANDA PASTI TIDAK PERCAYA..SEBENARNYA WANITA SEKSI INI ADALAH SEORANG..???? BIAR BETUL...???

loading...

W0w, mantap betul lelaki mana yang tidak terg0da lihat wanita kulit putih mulus kaki bersilang dengan skirt pendek. B0leh buat lelaki buaya darat hidung berdarah, tapi maafkan kami sebab gambar anda sedang hayati sekarang sebenarnya adalah gambar se0rang lelaki? Percaya ke tidak?

Menerusi p0rtal R0cketnews24, perubahannya yang sangat drastik itu membuat ramai 0rang tercengang malah sehinggakan Faceb00k peribadinya mempunyai ribuan f0ll0wer. Dia dikatakan melakukan pembedahan plastik merubah diri daripada lelaki gemuk kepada wanita seksi dengan kulit yang sungguh mulus putih gebu.

Tak ada yang mengetahui nama wanita transgender ini. Cuma faceb00knya diberi nama Princess Surgery. Mungkin ianya bersesuaian dengan pr0ses hidupnya yang dilahirkan sebagai se0rang lelaki gemuk berkulit gelap dengan mengubah hidup melalui 0perasi plastik.

Malahan perubahan drastik wanita itu mengejutkan ramai pihak di Thailand baru-baru ini. Ada yang berebut-rebut untuk mencari klinik wanita tersebut melakukan pr0sedur rawatan malah sebuah pr0gram Thai Weeknight Sh0w juga berhasrat untuk mengetahui kisah perjalanan hidup ‘wanita tersebut’.

Jika betul, berapa banyak agaknya pembedahan dan k0s pr0sedur yang dihabiskan bagi melaksanakan impiannya. Macam-macam hal!






Patah hati.... m0h0n lelaki jangan bersedih ramai lagi wanita sejati di luar sana. Tak cantik takpa b0leh tutup lampu...hahahhaha

SUMBER : AISKAACANG.BLOGSPOT

loading...