loading...

BACA NI..!!!! RUPANYA INILAH PUNCA WANITA INI PENING SEJAK KECIL..RUPA-RUPANYA..???

loading...

Rupanya inilah punca wanita ini pening kepala sejak kecil | Punca se0rang wanita berusia 46 tahun pening kepala sejak kecil lagi terb0ngkar baru-baru ini apabila d0kt0r mendapati sebatang jarum melekat pada 0taknya. Wanita berkenaan, Liu yang berasal dari wilayah Anhui berkata, dia sentiasa sakit kepala sejak kecil. Keadaan itu menyebabkan dia sering berulang alik ke klinik dan h0spital tetapi tidak pernah pulih walaupun memakan pelbagai ubat. Ujian imbasan CT yang dilakukan ke atasnya baru-baru ini menunjukkan jarum sepanjang 4.6 sentimeter melekat di dalam 0taknya.

Liu terkejut apabila diberitahu mengenainya dan tidak tahu bagaimana jarum itu berada di situ. D0kt0r mengesyaki jarum itu mungkin termasuk ke kepalanya ketika dia masih bayi. Anak perempun Liu yang berada di h0spital memberitahu wartawan: “D0kt0r berkata, jarum itu mungkin termasuk ke dalam kepala ibu saya ketika dia berusia 18 bulan. “Memandangkan 0taknya belum membesar sepenuhnya ketika itu, jarum berkenaan tidak menjejaskan pembesaran ibu saya.”

D0kt0r mencadangkan Liu menjalani pembedahan membuang jarum itu kerana bimbang ia mungkin menyebabkan dia sakit teruk pada masa akan datang.

SUMBER : OHGASAK.COM

loading...