loading...

BIADAP SUNGGUH..!!! JOM TENGOK APA LELAKI INI BUAT SETELAH MELANGGAR PENUNGGANG MOTOSIKAL SAMPAI MAUT..

loading...

KUALA SELANGOR – Se0rang lelaki Cina dibelasah sekumpulan lelaki Melayu di sebuah rest0ran selepas terlibat dalam kemalangan yang meragut nyawa seorang wanita.

Dalam kejadian yang berlaku di Assam Jawa itu, lelaki terbabit dibelasah 0rang ramai kerana didakwa melarikan diri dan makan di rest0ran bersama dengan ahli keluarganya setelah melanggar se0rang penunggang m0t0sikal wanita.

Difahamkan, mangsa berusia 30’an yang juga anak yatim, dalam perjalanan pulang kerja dari Shah Alam. Apabila tiba di satu simpang, mangsa cuba memberi laluan kepada suspek. Namun suspek memandu dengan laju lalu merempuh mangsa menyebabkan mangsa tercampak ke dalam l0ngkang bersama dengan m0t0sikalnya. 

Ketika ditemui, mangsa dikatakan masih bernyawa dan dipercayai lehernya patah. Suspek juga dikatakan sempat menjenguk mangsa yang berada di dalam l0ngkang. Namun bertindak meninggalkan mangsa dan pergi makan di rest0ran berhampiran.

0rang ramai yang berjaya mengesan kereta suspek, terus bertindak menahannya di rest0ran terbabit untuk diserahkan kepada pihak p0lis. Malangnya, suspek melawan dan berlaku sedikit pergelutan sebelum suspek mengalah dan melarikan diri masuk ke dalam kereta per0nda p0lis yang tiba di l0kasi. 


mangsa - kanan



suspek kes langgar sedang makan di rest0ran..


kereta suspek


mangsa langgar lari

SUMBER : ASAL

loading...