loading...

APA DAH KENA DENGAN WANITA BERTUDUNG NI..??? WANITA ISLAM BELA NASIB ANJING LUAR..???? SUBHANALLAH..///

loading...

Salute! Dengan sikap keprihatinan wanita ini terhadap haiwan liar, wanita ini yang selalu beri makan kepada anjing liar dibelakang rumahnya merasa geram dan sedih apabila anjing yang dinamakan Jimmy itu ditangkap dan mahu dibunuh.

Apa yang lebih buatkan wanita ini bertambah marah, pihak yang mahu menangkap anjing itu mempertikaikan status bangsanya hanya kerana niat murninya terhadap seek0r anjing!

Ikuti kisah ini selanjutnya dan ia akan membuatkan anda semua kagum dengan wanita ini.

Hari ni benda yg paling aku takut, jadi depan mata sendiri. Ya Allah..t0l0ng..lemah dah semangat aku ni.. Ya Allah..memang tak kuat.. (Maaf, tak ada niat nak burukkan melayu, aku mintak maaf dengan 0rg melayu yg terasa sebab aku ikut perasaan sgt.

Pasal pakcik tua tu, aku dah lama sgt pendam rasa marah dgn dia since kes dia racun anjing n kucing kat taman aku ni.Buatkan aku lagi marah, bila aku dah usaha merayu d0g catcher ni lepaskan puppy ni, dah nekad aku taknak lepaskan anak anjing ni tadi, tiba2 pakcik tua tu keluar rumah terus paksa d0g catcher ni angkut je puppy ni. Sia2kan usaha aku) Untuk my few indian neighb0urs tadi, thank y0u aunty sebab faham.

Thanks sebab faham bila ada anjing2 ni berkawal belakang rumah, kes pencuri pun kurang. Maaf sebab bangsa sy tak faham kebaikan haiwan ni, just nampak keburukan yg sebenarnya bukan keburukan pun. Tadi pegawai meLAYU tu tanya awak ni melayu ke? Kenapa?? Melayu memang diharamkan buat baik dgn makhluk Allah ni ke?? 0k, kalau buat baik dengan makhluk Allah ni dikatakan sesat melayu (melayu sesat,bukan islam 0k, ada yg manipulasi ayat aku!), aku sanggup sesat sampai bila2! Kau, jiran. 

Kau bertanggungjawab 100% atas kematian puppy ni kalau betul puppy ni dibunuh nanti. Aku sendiri akan jadi saksi utk puppy ni kat sana nanti. Amin!AlHamdulillah!! Jimmy, Ateh n ibu puppy selamat dari kena tangkap dgn MPS! Es0k misi keluarkan puppy! K0rang2 nak lawan dengan aku sangat kan! Lagi k0rang rep0rt, lagi aku selamat n keluarkan selagi haiwan2 ni hidup!! N0 w0rries Jimmy. Kakak ada. Selagi Tuhan tak tetapkan sampainya ajal kakak, Jimmy n kawan2 Jimmy, Kakak ada! Es0k kakak applykan lesen utk Jimmy 0k. 

Tapi kena janji dengan kakak, jangan hilangkan c0lar lagi. Kakak sayang k0rang. *K0 0rang yg kaki rep0rt, selagi aku hidup, dan belum sampai ajal budak2 ni atas kebusukan hati k0rang, selagi tu aku akan lawan!! K0rang report suruh tangkap? Aku keluarkan n apply lesen! K0rang bunuh? Tak apa, k0rang jawab sendiri dgn Tuhan bila sampai masa nanti!



SUMBER : NEWSFEED

loading...