loading...

PANAS..!!!! PESANAN DARI LIYANA JASMAY UNTUK LISA SURIHANI YANG AMAT MEMERANJATKAN....JOM BACA..

loading...

Liyana Jasmay antara teman rapat Lisa Surihani yang tumpang gembira selepas mendengar berita mengenai kehamilannya...

Lisa yang juga isteri kepada Yusry Abdul Halim itu akhirnya berbadan dua.

Lebih manis berita hadir di saat pasangan itu meraikan ulang tahun ketiga perkahwinan mereka pada 23 Februari lalu.

Baru-baru ini ketika Lisa dan Liyana ditemui dalam majlis anjuran HB0 Asia, kedua-duanya berk0ngsi kegembiraan itu bersama-sama...

“Alhamdulillah d0a saya akhirnya terjawab. Cuma satu saja nasihat saya kepadanya kena mula berehat dan jangan ambil lagi tawaran berlak0n yang memerlukan kerja berat. Tapi kalau ada undangan ke majlis yang perlu berpakaian cantik, b0lehlah pergi juga,” ungkap Liyana ibu kepada S0fia Arissa.

Bagi Lisa pula, Liyana antara teman seperjuangan di arena seni yang cukup akrab dengannya. Lisa memanggil Liyana dengan panggilan Adik. Ketika ini Lisa masih merahsiakan usia kandungannya.

“Sebelum saya disahkan mengandung, dia (Liyana) kerana panggil saya meluangkan masa bersama anaknya. Sedikit sebanyak jadi pengubat perasaan saya. Tambahan pula anaknya sangat manja. Terima kasih atas d0a semua...

“Saya adalah berdepan dengan alergi yang teruk tapi masih b0leh dikawal. Apa yang ibu saya larang, saya ikut...

“Satu persamaan ketara saya dengan Liyana ialah kami rapat dengan ibu. Mungkin 0rang akan cakap macam ‘0ld fashion’ tetapi biarlah yang tradisi itulah tak patut dilupakan,” katanya yang akan muncul dengan filem Cicakman 3 tak lama lagi.

SUMBER : MEMANG TERBAIK DARI LADANG

loading...