loading...

TIDAK BERPERIKEMANUSIAAN!!!! KEJAM, ANAK KUCING DIWARNAKAN SEBELUM DICAMPAK PADA ANJING.... LIHAT APA YANG BERLAKU SETERUSNYA... KESIAN.

loading...

 
        Individu Kejam, Warna Si C0mel Dengan Pen Dakwat Kekal

        ALAHAI… ada juga manusia sanggup bertindak kejam sebegini mewarnakan haiwan c0mel dengan pen dakwat kekal.

        Dua ek0r anak kucing berusia empat minggu yang diwarnakan dengan pen dakwat kekal ini pula bukan mangsa prank semata-mata, tetapi sebenarnya ditandakan untuk menyertai satu sukan ganas.

        Anak kucing tersebut ditemui 0leh sukarelawan dalam keadaan lemah lantas dihantar ke pusat haiwan untuk perlindungan dan rawatan.
        Menurut salah se0rang kakitangan Bradf0rd Cat Watch Rescue Kittens (BCWRK) Katie Ll0yd, k0d warna pada anak kucing tersebut adalah sebahagian daripada aktiviti sukan yang tidak bertamadun, di mana haiwan c0mel itu akan dicampakkan ke arah sekumpulan anjing.

 


        Warna-warna pada badan anak kucing itu ditanda untuk memudahkan pen0nt0n membuat pertaruhan ke atas haiwan yang mereka pilih dalam menentukan yang mana akan dibunuh anjing dahulu.

        Insiden kejam seumpama itu dikatakan bukan kali pertama dilap0rkan. Sekiranya anak kucing itu tidak diselamatkan, maka ia akan mati dalam masa satu atau dua jam.

        Individu Kejam, Warna Si C0mel Dengan Pen Dakwat Kekal
        Katie Ll0yd bersama Smurf dan Shrek

        Dua anak kucing malang diwarnakan dengan dakwat kekal yang berjaya diselamatkan itu diberi gelaran Shrek dan Smurf 0leh kakitangan pusat haiwan tersebut.
loading...