loading...

ASTAGFIRULLAHALAZIM,REMAJA 22 TAHUN DI KEMAMAN MATI AKIBAT DIDERA 0LEH AHLI KELUARGA SENDIRI ,DENGAN KEADAAN 18KG DAN PENUH KESAN GIGITAN DI BADAN,4 0RANG PELAKU AKHIRNYA INI DI DEDAHKAN,YANG AKAN MEMBUATKAN ANDA TAK PERCAYA!!!!

loading...


        Chukai, 2 Mei: P0lis telah menahan empat sekeluarga kerana disyaki mendera se0rang gadis berusia 22 tahun di Kampung Binjai yang juga dipercayai menjadi punca kematian gadis berkenaan.

        Harian Metr0 melap0rkan, pemeriksaan terhadap mayat mangsa mendapati ada kesan gigitan pada badan selain dari mata mangsa lebam.
        TAHNIAH!! Raja Ema Bakal Berkahwin Dengan Lelaki Kacukan Dan Berhijrah Ke L0nd0n!! J0m Teng0k 8 F0t0 Bakal Suami Raja Ema Yang Tersangat Hands0me Ni!!


        Menurut Ketua P0lis Daerah Kemaman, Superintendan M0hd Said Ibrahim, ahli keluarga yang ditahan adalah bapa gadis terbabit yang berusia 49 tahun, ibu tiri, 35, adik perempuan, 21 dan adik lelaki mangsa 14.

        Menurut beliau lagi, pada awalnya bapa mangsa membuat lap0ran kematian anaknya akibat sakit biasa.

        "Selepas menerima lap0ran dibuat bapa mangsa mengenai kematian anaknya akibat sakit biasa pada 26 April lalu, p0lis ke rumah bapa mangsa di Kampung Binjai dan hasil pemeriksaan p0lis mendapati ada unsur penderaan.


        "Hasil pemeriksaan, p0lis juga mendapati keadaan fizikal gadis terbabit terlalu kurus se0lah-0lah kebulur tidak cukup makan selain ada beberapa kesan gigitan pada badan serta matanya lebam," katanya sebagaimana lap0r Harian Metr0.
loading...