loading...

Memalukan !!! Bekas Suami Mengamuk Menagih Cinta Isteri Sehingga Tertikam Mata Pekerja Kedai Dengan Gunting Kain

loading...
Seri Iskandar - Seorang pekerja kedai cedera parah akibat ditikam dengan gunting di mata kirinya ketika cuba meleraikan satu pergaduhan diantara majikannya dan bekas suami di sebuah kedai menjual langsir di bandar ini pada hari Jumaat lalu, lapor Harian Metro.

Ketika kejadian pada jam 8 malam itu, mangsa dicederakan dengan tikaman gunting di matanya malah juga turut cedera di leher. Mangsa yang berusia 39 tahun itu berkemungkinan akan buta sebelah mata disebabkan kecederaannya yang parah.

Menurut kata Ketua Polis Daerah Perak Tengah Superintendan Mohamad Zainal Abdullah, kejadian itu berlaku di kedai langsir di Persiaran SIBC 6 dan semasa kejadian itu berlaku hanya dua perkerja dan pemilik kedai itu yang berada di lokasi kejadian.

Gambar Sekadar Hiasan
Menurut polis lagi, bekas suami pemilik premis itu telah datang ke kedai terbabit dengan tujuan untuk merujuk semula memandangkan mereka telah pun bercerai.

Keadaan menjadi lebih tegang dan panas diantara mereka apabila suspek iaitu seorang warga Singapura yang berumur 52 tahun telah mengambil sebilah gunting kain yang terdapat di atas meja di kaunter kedai berkenaan lalu cuba menyerang bekas isterinya itu.

Apabila keadaan menjadi tidak terkawal kedua pekerja lelaki yang berada di situ cuba untuk menolong dan ingin meleraikan pergaduhan mereka dengan memeluk suspek yang mengakibatkan terjadinya pergelutan sehingga jatuh ke atas lantai.

Semasa pergelutan itu berlaku, suspek telah menikam salah seorang dari pekerja itu dengan menggunakan gunting sehingga terkena pada leher kanannya dan terkena mata kiri pekerja terbabit yang mengakibatkan berlaku kecederaan dan pendarahan.

Kedua-dua pekerja itu telah bertindak dengan memukul tangan suspek bagi menjatuhkan gunting yang dipegangnya. Kekecohan yang berlaku itu berjaya memanggil orang ramai yang berada di kawasan itu menolong untuk menahan suspek yang dikatakan bertindak di luar kawalannya.

Pekerja yang mengalami kecederaan parah itu telah dihantar ke Hospital Batu Gajah bagi mendapatkan rawatan lanjut. Menurut kata pakar perubatan, setelah melakukan rawatan, mangsa berkemungkinan buta memandangkan tisu terkeluar dan bola matanya pecah.
loading...