loading...

GILA BETUL...!!! Akibat Kemaruk Dengan Kahwin Lain..Si Suami Ini Sanggup Pukul Isteri Dan Cucuh Bara Rokok...?? Isteri Dalam Pantang DEDAH Kenapa Perbuatan Suaminya Sedemikian Rupa...!!!

loading...


Kemaruk Nak Kahwin Lain, Suami Pukul Isteri Hamil, Cucuh Bara R0k0k

Kemaruk nak berkahwin lain, se0rang lelaki berubah sikap menjadi pembengis dan tergamak memukul serta mencucuh isteri sedang hamil dengan bara r0k0k, selain hampir memijak anak yang baru dilahirkan.

Lebih memilukan, tanpa menghiraukan isterinya yang masih dalam pantang selepas melahirkan anak kelima, suami berusia 43 tahun itu berkahwin satu lagi dengan kekasih baru berusia 40-an.

Isteri malang itu yang mahu dikenali sebagai Aini, 42, berkata di sebalik pelbagai penderitaan dialaminya, dia pasrah dan reda kerana percaya suaminya bertindak sedemikian di luar sedar.

“Ada ‘unsur’ lain yang menyebabkan dia bersikap begitu, maksudnya saya percaya dia menjadi mangsa buatan 0rang. Ini kerana dia sebenarnya se0rang yang amat penyayang dan tidak pernah mengasari saya.

“Pada mulanya saya sendiri tertanya-tanya kenapa suami jadi begitu, tapi bila dia berkahwin lain dengan wanita itu ketika saya masih dalam pantang, saya semakin yakin itulah puncanya” katanya

sumber : http://puterikayu.blogspot.my/

loading...