loading...

GELI!! Pendedahan MAUT Wanita Ini - KEKASIH SUKA MAKAN NAJISNYA Untuk KEPUASAN DIRANJANG!!!

loading...

## Memang seperti yang dibaca, tidak masuk akal. Memang ada daripada kita mempunyai "fetish" yang pelik-pelik namun ini boleh dikatakan terpelik yang pernah wujud (setakat ini)....
Seorang forumer Reddit telah membuka thread meminta nasihat mengenai hubungannya dengan teman lelaki. Mendengarkan masalah wanita ini, sama seperti wanita lain yang sering dilema dan bermasalah dalam bercinta. Namun apa yang menarik mengenai lelaki ini adalah:

## Sehingga beberapa bulan yang lalu , teman lelaki saya dan saya mempunyai hubungan yang bagus. Malah ia adalah sempurna dari sudut pandangan saya. Kami berkongsi banyak kepentingan , dari yang mudah seperti menonton filem dengan kasih sayang untuk keluar menari di kelab-kelab. Kami juga selesa bersama..... Kami bermula hubungan se-ks mungkin dua kali sehari untuk beberapa minggu pertama..... Ia mendatar sedikit untuk kira-kira 3-4 kali seminggu dengan tanda satu tahun dalam hubungan kita. Kami cukup keluar di dalam bilik tidur dan mempunyai mainan cuba, main peranan, dan lain-lain....

BAHAGIAN KLIMAKS PENTING ADALAH:

## Saya tidak pasti bagaimana ini masuk ke dalam fikiran teman lelaki saya, tetapi tidak lama selepas ulang tahun kami dia mula menyebut bahawa dia fikir ia adalah seksi apabila saya tahi (?? !!).

## Pada mulanya saya fikir dia bergurau jadi saya hanya akan menampar dia dan beritahu dia supaya ia diam . Saya tidak suka bercakap tentang barangan yang secara umum. Tetapi dia teruskan juga dan akhirnya saya mula menyedari beliau serius tentang perkara ini....

## Dia cuba untuk meyakinkan saya untuk tahi di hadapannya untuk sekurang- kurangnya sebulan. Saya menolak untuk melakukan ini. Saya seorang yang sukakan cabaran tetapi ini adalah hanya terhadap kepercayaan teras saya....

## Saya selalu dapat temu kanak-kanak lelaki sangat wajar sepanjang hidup saya dan saya TIDAK mencapai bahawa dengan melakukan fungsi tubuh saya di sekitar mereka. "
Masalahnya, saya benar-benar suka teman lelaki saya , dan selepas 1 minggu, saya akhirnya mengalah dan biarkan dia melihat saya berak....

## Makan bermulalah episod masalah dalam hidup saya kerana dia mahu melihat saya berak setiap hari . Lebih teruk lagi , saya hidup berkongsi dengan rakan sebilik amat sukar untuk menyimpan masalah ini dari pengetahuan mereka . Walaubagaimana pun , kami sentiasa mengadakan hubungan seks yang menakjubkan selepas ini berlaku. Jadi, saya biarkan ia pergi tanpa rintangan terlalu banyak. "...


BAHAGIAN SANGAT PENTING ADALAH:



## Berikut adalah apa yang kini membunuh saya. Beberapa bulan yang lalu , saya bersetuju untuk membiarkan dia merasainya. Tahi saya. Saya tahu bagaimana jijik seperti yang ditulis. Dia melakukan 10 kali sekarang.....

## Itu tidak terlalu melampau dibandingkan dengan dia akan mengambil gigitan kecil itu dan jenis menjilat seperti ais krim atau sesuatu. Saya tahu ini adalah begitu kasar, dan saya benar-benar bersetuju ..... 

## Saya melihat kali pertama daripada rasa ingin tahu tetapi selepas itu saya baru sahaja meninggalkan bilik air dan biarkan dia melakukan perniagaannya. Saya tidak mahu untuk hadir secara fizikal apabila ini berlaku. "......

## "Jadi di sini kita, masih dalam hubungan yang hebat dan mempunyai seks baik selepas satu setengah tahun , TETAPI ... Saya benar-benar tertekan ketika menciumnya. Saya tidak boleh lupakan segala mengenainya dengan tahi, tidak kira apa yang kita lakukan. Saya juga mula berfikir berus giginya adalah menjijikan apabila ia duduk di atas sinki di rumahnya..........

## Saya masih suka dia, dan saya mahu memberi apa yang dia mahu , tetapi sekarang saya merasa seperti saya terperangkap. Saya cuba untuk membawa ini dengan dia tetapi dia enggan bercakap mengenainya...... 

## Dia berkata, saya tidak menjadi memahami dan bertindak berfikiran tertutup tentang segala-galanya. Saya cuba untuk membawa ia sehingga kali kedua minggu lalu dan dia kelihatan marah dan kita tidak mempunyai hubungan seks di semua sehingga sekarang. "..........

Apa pendapat anda? -CARI Infonet.....



Sumber :  http://nahodablog.blogspot.my/


loading...